payamarketing

ساخت وبلاگ

تقویم رومیزی یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی برای اکثر شرکت ها و سازمان ها می باشد. تقویم رومیزی یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است و به همین دلیل در تمامی شرکت ها و ادارات شاهد تقویم رومیزی تبلیغاتی خواهید بود. با نزدیک شدن به سال نو، زمان سفارش تقویم رومیزی 99 فرا رسیده است، اگر امسال قصد دارید تقویم رومیزی خود را سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مشاهده کنید.
چرا سفارش تفویم رومیزی
با همه هدایای تبلیغاتی با قیمت بالا، تقویم رومیزی می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین، موثرترین و مفیدترین هدایایی باشد که می توانید بدهید. درست مانند تقویم ها و سررسیدها، تقریباً همه می توانند از تقویم رومیزی استفاده کنند و می توان گفت تقریباً همه دفاتر به تقویم رومیزی نیاز دارند. با درج لوگو و طرح تبلیغاتی خود بر روی این آیتم می توانید تبلیغات موثری داشته باشید و برند خود را در طول سال در معرض دید عموم قرار دهید.

انواع اصلی تقویم رومیزی
به طور کلی قوانین تقویم رومیزی به دو نوع سخت و سخت دسته بندی می شوند. در تقویم رومیزی با پایه سخت از روکش مقوا یا مقوای سخت در وسط پایه استفاده شده است. معمولاً کاغذ براق یا سنگین روی آن اعمال می شود. در نهایت با استفاده از فنر که معمولا فنر دوتایی است به کاغذ متصل می شود. یک تقویم رومیزی پایه جامد مقاومت خوبی دارد و پایداری یک تقویم معمولاً بیشتر از یک پایه غیر سفت است.
پایه غیر سفت و سخت تقویم رومیزی یک پایه ساخته شده از مقوا در داخل است. در این مدل پایه ها از این نوع مقوا با مقدار حرارتی بین 300 تا 400 ساخته شده است که در این نوع پایه می توانید طرح مورد نظر خود را چاپ کنید. یکی از ویژگی های مثبت این نوع پایه تقویم رومیزی هزینه کمتر نسبت به پایه سفت و سرعت تولید بالا می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که این نوع پایه مقاومت بسیار کمتری نسبت به پایه جامد دارد.
ابعاد تقویم رومیزی
به طور کلی می توان گفت که ابعاد تقویم رومیزی بسیار متنوع بوده و کاملاً به نظر و سلیقه تولید کننده بستگی دارد. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که تقویم رومیزی که انتخاب می کنید نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشد. هر دو تقویم رومیزی مربع و مستطیل طرفداران خاص خود را دارند.

لاینر تقویم رومیزی
به طور معمول، یک تقویم رومیزی شامل 12 برگ کاغذ است. علاوه بر این 12 صفحه، یک صفحه مقدماتی به عنوان لاینر یا به عبارتی جلد به این صفحات اضافه شده است. در این صفحه معمولا می توانید از چاپ صفحه، چاپ سیلک روی کاغذ فانتزی، مهر نقره ای یا مهر طلا استفاده کنید.

تقویم رومیزی سفارشی
اگر قصد دارید تقویم رومیزی را سفارش دهید که کاملا با سلیقه شما مطابقت داشته باشد و شعار تبلیغاتی یا شعار خاص یا طرحی متفاوت داشته باشد، مشکلی نیست. شما قادر خواهید بود این کار را به راحتی انجام دهید. اگر درخواست چاپ معقول دارید، بسیاری از شرکت‌های تقویم رومیزی و سررسیدها، مانند واحد تقویم برگه، می‌توانند درخواست شما را ارائه دهند. این سفارشی‌سازی تقویم رومیزی شامل نکات و شرایطی است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.
تعداد زیادی اختصاص داده است
اگر قصد دارید تقویم رومیزی خود را به طور انحصاری سفارش دهید، می توانید تقویم خود را طراحی و انتخاب کنید. پست شما فقط می تواند حاوی شعار اصلی یا شعار تبلیغاتی شرکت شما باشد یا می تواند یک یا دو صفحه کاملا طراحی شده و منحصر به فرد باشد.

پایه سفارشی
تا اینجا در مقاله، شما به خوبی از انواع اولیه آن آگاهی دارید. برای سفارشی سازی پایه تقویم رومیزی می توانید طرح یا لوگوی مورد نظر خود را روی پایه چاپ کنید. به این ترتیب طرح و لوگوی شما همیشه در چشم مشتریان شما خواهد بود.

حکاکی لوگو انحصاری
در پایه تقویم رومیزی، می توانید تابلویی را سفارش دهید که جلوه و سبک تقویم رومیزی را افزایش می دهد. همچنین اگر قصد دارید تقویم رومیزی خود را منحصرا سفارش دهید، می توانید لوگوی شرکت خود را روی این بشقاب حک کنید.
آستر سفارشی
همانطور که گفته شد، همه تقویم های رومیزی معمولا 12 صفحه دارند و هر صفحه برای یک ماه است. سیزدهمین برگ را آستر یا پوشش نیز می گویند. اگر قصد دارید لاینر تقویم رومیزی خود را به صورت جداگانه سفارش دهید، می توانید از مهر طلایی یا نقره ای استفاده کنید.

صفحات تقویم دسکتاپ را سفارشی کنید
همانطور که می دانید، هر صفحه تقویم رومیزی شامل یک پس زمینه و یک جلو می باشد. هر صفحه همچنین دارای یک تصویر در پشت و یک تصویر کوچکتر در جلو، درست بالای تاریخ های هر ماه است. اگر قصد سفارشی سازی تقویم رومیزی خود را دارید، می توانید این تصاویر را نیز با توجه به زمینه فعالیت خود طراحی و ترتیب دهید.

جعبه سفارشی
سفارشی کردن کاشی تقویم رومیزی ممکن است رایج نباشد. اما در صورت علاقه می توانید جعبه تقویم رومیزی را نیز با توجه به فعالیت خود طراحی کنید و لوگو، شعار یا طرح خاص خود را روی آن چاپ کنید. اما مجدداً اشاره می کنیم که سفارشی کردن کاشی تقویم رومیزی چندان رایج نیست.

اخرین حرف
در نهایت، اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مفید، موثر، کم هزینه و اقتصادی برای سال جدید هستید، خرید تقویم رومیزی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. اگر توزیع سفارشی به حد مجاز خود رسیده است، می توانید تقویم رومیزی را با توجه به صنعت خود سفارشی کنید و لوگو، طرح یا شعار تبلیغاتی خاص خود را روی آن درج کنید.

منبع : چاپ آنلاین بانی چاپ

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 17604 تاريخ : شنبه 19 آذر 1401 ساعت: 7:46

چرا ساعت هوشمند شارژ نمی شود؟

ساعت های هوشمند یک تغییر اساسی در زندگی ما ایجاد کرده اند. بسیاری از این ساعت های فوق العاده بر تناسب اندام و سلامت ما نظارت می کنند. آنها فعالیت های روزانه ما را تنظیم می کنند. ما می توانیم راه خود را به داخل و خارج شهر پیدا کنیم. تماس بگیرید یا به موسیقی گوش دهید. ما همه این کارها را با یک تکه فناوری کوچک روی مچ دست انجام می دهیم. اما گاهی اوقات مشکلات جدی برای ساعت های هوشمند به وجود می آید. یک مشکل این است که شارژ نمی شود. چرا ساعت هوشمند شارژ نمی شود؟ دلایل شارژ نشدن اپل واچ چیست؟ آیا مشکل باتری وجود دارد؟ یا چرا گلکسی واچ شارژ نمی شود؟ همه اینها سوالاتی است که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد.

دلایل اصلی شارژ نشدن اپل واچ و راهکارهای آن

هنگامی که با اپل واچ کار می کنید، هشدار باتری به صدا در می آید. اپل واچ را به شارژر مغناطیسی وصل می کنید. به طور معمول، وقتی نماد سبز رنگ را می بینید، به این معنی است که ساعت در حال شارژ شدن است. اگر ساعت خاموش باشد، فلاش قرمز به معنای شارژ شدن اپل واچ است. تا اینجای کار خیلی خوبه. اما ناگهان متوجه می شوید که اپل واچ بسیار کند شارژ می شود. یا هیچ نشانه ای از شارژ نمی بینید. چرا ساعت هوشمند شارژ نمی شود؟ دلایل شارژ نشدن اپل واچ چیست؟ 4 دلیل اصلی برای این مشکل وجود دارد:

 

خطاهای نرم افزاری

آسیب به کابل شارژ مغناطیسی

خرابی سنسورهای پشت اپل واچ

مشکل در پورت شارژر یا آداپتور

1. پلاستیک محافظ را بردارید

مطمئن شوید که پلاستیک محافظ را از ساعت جدا کرده اید. گاهی اوقات زباله های پلاستیکی در اتصال بین ساعت و کابل شارژ مغناطیسی اختلال ایجاد می کنند.

 

2. بررسی کابل شارژر مغناطیسی

وجود کثیفی و زباله در داخل کانکتور کابل شارژ مغناطیسی و ساعت هوشمند از شارژ شدن جلوگیری می کند. می توانید گرد و غبار سنسور ساعت را به راحتی با یک پارچه میکروفیبر تمیز کنید. برای تمیز کردن کانکتور از یک مسواک جدید با موهای نرم یا یک برس ضد الکتریسیته ساکن استفاده کنید. اگر کثیفی داخل کانکتور پاک نشد یا رنگ کانکتور تغییر کرد، زمان تعویض کابل فرا رسیده است.

 

3. استفاده از شارژر اصلی

از مشکلات شارژ با کابل شارژ اصلی و آداپتور جلوگیری کنید. همچنین برای افزایش عمر باتری اپل واچ استفاده از شارژر اصلی ضروری است. این روزها شارژرهای مختلفی در بازار موجود است. این نوع شارژرها نه تنها ارزان هستند بلکه کیفیت پایینی نیز دارند. بسیاری از آنها توسط اپل تایید یا مجوز MFI ندارند. استفاده از شارژر تقلبی دمای ساعت هوشمند را افزایش می دهد. علاوه بر این، آنها می توانند با استفاده طولانی مدت به باتری آسیب برسانند. اگر شارژر مغناطیسی شما خراب است، یک شارژر دارای مجوز MFI را امتحان کنید.

 

4. استفاده از روش های مختلف شارژ

مطمئن شوید که همه کابل ها به درستی و ایمن به منبع برق و بین کابل USB و آداپتور متصل شده اند. اپل واچ را می توان به سه روش مختلف شارژ کرد: در رایانه، با شارژر دیواری و با شارژر خودرو. سعی کنید اپل واچ خود را به روش های مختلف شارژ کنید. فقط از این طریق می توانید مشکل را تشخیص دهید. اگر اپل واچ شارژ شده باشد، مشکل از شارژ قبلی است. متأسفانه اگر شارژ نمی شود، اپل واچ شما مشکل دارد.

اگر مشکل با استفاده از روش های بالا حل نشد، دلیل شارژ نشدن اپل واچ ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری باشد. برای حل این مشکل از روش های زیر استفاده کنید.

 

راه اول: اپل واچ خود را مجددا راه اندازی کنید

یکی از راه های عیب یابی ساعت هوشمند خاموش و روشن کردن مجدد آن است. قبل از راه اندازی مجدد، ابتدا ساعت را از کابل شارژ مغناطیسی جدا کنید. اگر به شارژر متصل باشد، نمی توان آن را مجددا راه اندازی کرد. روش راه اندازی مجدد به شرح زیر است:

 

دکمه اپل واچ خود را فشار داده و نگه دارید.

صبر کنید تا Shutdown روی صفحه ظاهر شود.

سپس برق را از چپ به راست بکشید، اپل واچ خاموش می شود.

بعد از حدود 1-2 دقیقه، دوباره دکمه کناری را فشار دهید تا روشن شود.

صبر کنید تا لوگوی اپل ظاهر شود.

 

راه دوم: به روز رسانی به آخرین نرم افزار

مانند سایر دستگاه های اپل، اپل واچ نیز باید هر از چند گاهی به روز شود. بنابراین، هر زمان که نوتیفیکیشن آپدیت اپل واچ را مشاهده کردید، حتما به نسخه جدید ارتقا دهید. این روش می تواند بسیاری از مشکلات اپل واچ مانند شارژ کند را حل کند. اپل واچ را می توان به دو روش به روز رسانی کرد:

 

با استفاده از آیفون آپدیت کنید

قبل از آپدیت اپل واچ، مطمئن شوید که آیفونتان به روز است. برای آپدیت آیفون خود به تنظیمات آن بروید. روی General کلیک کنید. سپس بر روی Software Update ضربه بزنید. سرورهای اپل به‌روزرسانی‌های موجود را بررسی نمی‌کنند. اگر آپدیت وجود دارد، روی دانلود و نصب ضربه بزنید. اگر نه، به این معنی است که نرم افزار اپل واچ به روز است.

 

سپس نرم افزار اپل واچ را با استفاده از آیفون خود به روز کنید. برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید. روی General و سپس Software Update ضربه بزنید. منتظر بمانید تا اپل به‌روزرسانی‌های موجود را بررسی کند. در نهایت بر روی Install ضربه بزنید.

 

برای نصب آپدیت، اپل واچ خود را به شارژر وصل کنید. اپل واچ و تلفن هر دو باید به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند. در نهایت بر روی Install ضربه بزنید.

 

راه سوم: راه اندازی مجدد اجباری اپل واچ.

اگر با خاموش و روشن کردن اپل واچ مشکلات شارژ اپل واچ شما برطرف نشد، سعی کنید به اجبار آن را دوباره راه اندازی کنید. اپل واچ باناظمت مجبور شد تمام کند.

 

نکته: اپل واچ خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

اگر با این کار مشکل شارژ اپل واچ شما برطرف نشد، باید آن را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. بازنشانی سخت محتویاتی مانند عکس‌ها، موسیقی، برنامه‌های دانلود شده و تنظیمات به‌طور خودکار به مقادیر پیش‌فرض خود بازیابی می‌شوند. برای انجام بازنشانی کارخانه مراحل زیر را دنبال کنید.

 

برای مشاهده برنامه ها روی Apple Watch Digital Crown ضربه بزنید.

سپس روی Settings و سپس General ضربه بزنید.

از لیست گزینه ها به پایین اسکرول کنید و روی Reset ضربه بزنید.

پاک کردن همه داده ها و تنظیمات را انتخاب کنید.

اپل واچ خود را خاموش و دوباره روشن کنید.

سپس شارژر را وصل کرده و دوباره وضعیت شارژ را بررسی کنید.

پیامی در مورد پاک کردن تمام داده ها و تنظیمات بلافاصله روی صفحه ساعت ظاهر می شود.

برای تنظیم مجدد ساعت در FraxeTractine باید روی این کلیک کنید.

برای تأیید عملکرد، رمز عبور اپل واچ خود را وارد کنید.

در نهایت، اپل واچ به تنظیمات کارخانه بازنشانی خواهد شد.

 

از اینکه به من کمک کردید این مقاله را تمام کنم متشکرم.

برای خرید قاب گوشی به این دسته بندی مراجعه کنید.

برای مشاهده و خرید سایر لوازم جانبی سامسونگ به این دسته بندی مراجعه کنید .

منبع : فروشگاه لوازم جانبی کالانه

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 350 تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1401 ساعت: 12:48